Isten hozott a kawaiijapan.gp-n, ahol elsőkézből értesülhetsz a gyaru és a japán divat híreiről! Ezen kívül külön részlegbe gyűjtöttem össze az általatok küldött rajzokat és fanfictionöket, ezeket a fan sectionben találod! Az oldalnak akad pár projectje is, ezeket a projects menüpont alatt lesheted meg! Minden más pedig az extra kawaii menüpont alatt leledzik, ahol többek között magazinokat és zenéket tölthetsz le, de elolvashatod a régebbi híreket, vagy megismerkedhetsz a japán zene képviselőivel. Van valami ötleted, vagy megosztanád a véleményedet? Akkor keresd fel a vendégkönyvet, ha pedig hirdetni szeretnéd a saját oldaladat vagy blogodat, akkor irány a reklámkönyv! Nem is húznám tovább az idődet, inkább kellemes böngészgetést kívánok az oldalon!
Figyelem! Az oldalon található letölthető tartalmak tájékoztató jellegűek, ezért 24 órán belül törölnöd kell őket!
Ellenkező esetben, a lehetséges következményekért az oldal nem vállal felelősséget!
Taiwan-on a világon egyedülálló Hello Kitty intézményeket lehet találni, mint például Hello Kitty étterem, kórház vagy repülőtér.
De mégis mi szükség van Hello Kitty-re egy kórházban? " Megpróbálunk olyan környezetet teremteni, amiben a betegek jól érzik magukat. " mondja a kórház igazgatója.
Az európai és amerikai hírességek is előszeretettel mutatkoznak Hello Kitty kiegészítőkkel. Évente több mint 50000 féle Hello Kitty terméket gyártanak a világ 70 országában. Japánban pedig Hello Kitty az egyik legnépszerűbb karakter a közel 2000 féle közül.
Yamaguchi-san a Hello Kitty designerek harmadik generációjába tartozik. 1974-ben, amikor először jelent meg, Hello Kitty még nem tartozott a sikeres karakterek közé. Annak idején még a gyerekeknek szólt, és az eladások is alacsonyak voltak. 1980-ban, amikor Yamaguchi-san Kitty harmadik designere lett, a dolgok megváltoztak. Hello Kitty divatosabbá vált, és már felnőtt nők és fiatal lányok is érdeklődni kezdtek Kitty-chan iránt.
A Ginza negyedben található QUESTINA-ba például sok felnőtt vásárló tér be, van, akik azért, hogy Hello Kitty-s körmökkel térhessenek haza.
Yamaguchi-san Hello Kitty-je 2008 óta frufrut és műszempillákat visel, sőt még nyaka is van, mintha csak egy ember lenne.
A Sanrio - Hello Kitty készítője és jogtulajdonosa - fontosnak tartja, hogy megfelelő márkákkal működjenek együtt. Terveik szerint minden évben 2000 újfajta terméket állítanak majd elő, és alkoholt illetve dohányt forgalmazó cégek kivételével minden vállalatra nyitottak szerződéskötés terén. Rengeteg divatmárka használja Hello Kitty-t a ruháikon. A Gyaru divatban Kitty például rocker, az angol divatban sikkes, a japán farmergyártók Hello Kitty-t farzsebekre helyezik el és pólókra logóként. Iga7ából Hello Kitty minden márkánál megállja a helyét.
A Taiwan-on található Hello Kitty villában egy éjszaka 58000 yenbe kerül. Itt a bútorok, az elektromos eszközök, minden ami a villába található, Hello Kitty által inspirált.
Egy 39 éves taiwani színész közel 21 éve nagy rajongója Kitty-channak. A legjobban a Hello Kitty mah-jong készletét szereti a gyűjteményéből.
Japánban egy háziasszony szinte beleőrült Hello Kitty-be. Egy nagyon egyedi Hello Kitty autót vezet, amit a lottónyereményéből vásárolt. A lakásukban mindenhol csak Hello Kitty-s cuccokat látni! A férje úgy tűnik már belefáradt az egészbe és inkább nem szól semmit.
Yamaguchi-san úgy gondolja, hogy Kitty-channak a férfiak világában is jobban el kéne terjednie. 5 fiatal srác megoszthatja ötleteit a designerrel.
Japánban egyre népszerűbbek az olyan kávéházak is, ahová betérve egy listáról választhatunk magunknak egy cicát, akit óránként 1500 yenért simogathatunk!
A műsor végén az is kiderül, vajon melyik Kitty fan srácnak van egy elég eszelős tárgya otthon!
A fenti fordítás a www.tokyokawaiietc.com oldalról származik!